Band dalam Muet


# Band 6 
Sangat pengguna yang baik (skor agregat :260-300) Sangat perintah yang baik dari bahasa. Sangat ekspresif, lancar, tepat dan tepat Bahasa: hampir tidak ada ketidaktepatan. Sangat pemahaman yang baik tentang bahasa dan konteks. Fungsi sangat baik dalam bahasa itu.
 
# Band 5 
User Baik (agregat skor :220-259) perintah baik dari bahasa. Ekspresif, lancar, tepat dan sesuai bahasa tapi dengan ketidaktepatan kecil. Baik pemahaman bahasa dan konteks. Berfungsi dengan baik dalam bahasa itu.
 
# Band 4 
User Kompeten (agregat skor :180-219) memuaskan perintah bahasa. ekspresif dan fasih Memuaskan, bahasa yang sesuai namun dengan ketidaktepatan sesekali. Memuaskan pemahaman bahasa dan konteks. Fungsi memuaskan dalam bahasa.
 
# Band 3
Sederhana pengguna (agregat skor :140-179) Sederhana perintah bahasa. Sederhana ekspresif dan fasih, bahasa yang sesuai namun dengan ketidaktepatan terlihat. Modest pemahaman bahasa dan konteks. Mampu fungsi sederhana dalam Bahasa.
 
# Band 2 
User Limited (agregat skor :101-139) perintah Limited Bahasa. Kurang ekspresi, kelancaran dan appropriacy: penggunaan yang tidak tepat dari bahasa menyebabkan kerosakan dalam komunikasi. Keterbatasan pemahaman bahasa dan konteks. Terhad kemampuan untuk berfungsi dalam bahasa.
 
# Band 1  
User Sangat terhad (Di bawah 100) Miskin arahan bahasa. Tidak boleh menggunakan bahasa untuk mengekspresikan idea-idea: penggunaan yang tidak tepat dari bahasa menyebabkan kerosakan sering dalam komunikasi. Sedikit atau pemahaman yang buruk tentang bahasa dan konteks. Hampir tidak dapat berfungsi dalam Bahasa.


( Sumber Informasi Tingkatan 6 Anda )









Laman Pra Universiti, tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat daripada laman web ini .