Permulaan Baru Tingkatan 6 Atas 2011


Kolokium



Perhimpunan pelajar-pelajar Tingkatan 6 untuk membentangkan draf terakhir laporan penyelidikan mereka di hadapan rakan-rakan penyelidik muda dan guru-guru Akademik Tingkatan 6 bertindak sebagai penilai.

Majlis Pewakilan Pelajar





Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) merupakan salah satu organisasi pelajar tertinggi di universiti untuk melahirkan mahasiswa yang mampu menjadi pemimpin dan individu yang cemerlang dalam segala aspek demi kebaikan bukan sahaja di kalangan pelajar tingkatan 6.


Kokurikulum



Kokurikulum merupakan kegiatan yang dijalankan di luar kelas  termasuklah kegiatan sukan dan permainan, pertubuhan pakaian seragam dan kelab atau persatuan. Setiap pelajar tingkatan 6 diwajibkan supaya menyertai sekurang-kurang satu daripada setiap aktiviti tersebut. Kegiatan kokurikulum ini bukan sahaja dapat memberikan keseronokan malahan dapat melahirkan pelajar tingkatan 6 yang berkepimpinan, berdisiplin dan cemerlang dalam personaliti serta aklaknya.


Presentation




Presentation adalah perbentangan secara individu & berkumpulan berdasarkan tugasan yang telah diamanahkan oleh guru tingkatan 6.Tujuan presentation adalah membincangkan hasil tugasan yang telah dilaksanakan oleh pelajar - pelajar pra universiti di samping berkongsi pendapat tentang informasi yang diperoleh dengan pelajar - pelajar lain  .




( Sumber Informasi Tingkatan 6 Anda )



Istimewa Untuk Anda



Laman Pra Universiti, tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat daripada laman web ini .